Vanligvis vil CTRL + + tastene kunne brukes for å øke størrelsen, og CTRL + - for å redusere den.
Har du hjul på musen, kan du bruke CTRL sammen med hjulet for å justere størrelsen. På Mac kan du bruke CMD + + og CMD + -.
Dette kurset har ingen fremtidige kursdato(er) oppført. Bruk skjemaet for å kontakte kursholderen for mer informasjon.
Tradisjonelt har de fleste bedriftene fridd til venstre hjernehalvdel med fokus på fakta og detaljer om hva produktet kan utføre eller brukes til. Dette kan virke både irriterende og kjedelig for kompetente forbrukere, som selv vil bestemme om et produkt er bra eller ikke. I dag får de fleste tak i den informasjonen de trenger og tar selv kontakt med instanser som kan svare på spørsmål om produktkunnskap og lignende.
Intuitiv markedsføring appellerer mest til høyre hjernehalvdel og er derfor ikke like opptatt av detaljer. Høyrehjernen, som ofte kalles den kreative hjernen, tenker i form av bilder, lyd og følelser. Den jobber mye raskere enn venstresiden. Den er intuitiv og god til å sette sammen, ser helheter og opererer med flere oppgaver på samme tid.
Innhold i kurset:
1. Helhet.
2. Produktet må «se» bra ut.
3. Oppmerksomhet og mystikk.
4. Verdier, samfunn og globalisering.
5. Gode følelser må skapes.
6. Intuitiv brukervennlighet.
7. Involvering av kunden.
8. Framsynt og strategisk.
9. Relasjonsbygging.
10. Bruk av bilder, metaforer og symbolikk.
Balders gate 11, 0262 Oslo.
1 dag
De som driver med reklame, rådgivning innen markedsføring og reklame og andre nøkkelpersoner.
Se flere kurs fra Intuisjonsskolen (11)